close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מתנות מיוחדות לחגים

מערכת שורשכו סיוון, תשעד24/06/2014

מקבץ של רעיונות ייחודיות למתנות לחגים

תגיות:

מתנות מיוחדות לחג החנוכה?
חג החנוכה הוא אחד החגים המשמינים ביותר... השמן, המאפים והבצק אשר זורמים אל קיבתנו כמים לא מותירים מקום ולו לפירור אחד. אנחנו כנותני עצות טובות נוסיף עוד קצת לחג עתיר הטעמים והמתוקים הזה. נס פח השמן הוא נס ראוי לציון על כן מתנות בסגנון כד שמן מעוטר, מנורות הנדלקות באמצעות שמן ממש כמו בזמן בית המקדש הן מתנות שנעלמו מעט מהנוף, הרטרו העתיק שחוזר עכשיו לאופנה מהווה מתנות לחג בסגנון שיקי ומעוצב שאין עוררין על הייחוד והמקוריות שלו. מתנה כזו תעניק משמעות נוספת לחג ותעביר אותו באופן נעים ונוסטלגי, בדיוק כפי שערכו אותו אבות אבותינו בימים שחשמל היה שם נרדף לפנטזיה...

איך ניצור חג פורים שמח ומבדח?
היודאיקה היהודית תופסת מקום של כבוד במיוחד במועדים השונים. הענקת סביבונים גדולים, אשר מתפקדים ככלי אחסון למזון, חפצים ואפילו משקאות הם בין המתנות המעניינות ביותר אותן ראינו עד כה. בחנויות בעלי מיתוג ועיצוב יקר יותר תוכלו למצוא סביבונים העשויים מנחושת וכסף אמיתיים בעלי תחריטים ותבליטים עתיקים למראה אשר משמשים לצרכים הנל וגם לצרכים נוספים שמקבל התשורה יוכל לאלתר בכוחות עצמו. סביבונים בעלי יכולת העמדה, יוכל לתפקד כאגרטלים או פריטים עיצוביים על שידת הטלוויזיה באם בחר המאחר לעשות בו שימוש ככלי עיצובי משלים.

מה כבר אפשר לקנות לחמות ... מתנות ייחודית לחג הפסח
בכל חג אותו הדבר, ההתלבטות הזאת, מה נקנה לאישה המיוחדת הזאת כדי שהפעם לא תחמיץ פנים. מאחר שהחמות היא אישה שבדרך כלל לא תהיה מרוצה ולא משנה כמה נשקיע, מתנה סמלית תהיה אחד הרעיונות המוצלחים ביותר. מתנות כמו פמוטים עם תחריט עם סממן/ים של חג הפסח, כלים לתבשילים חמים בעלי מיתוג החג, כלים למצות ואפיקומן המעוצבים באופנים משתנים ומגוונים כל כך בעת האחרונה יהוו מתנה שימושית וגם דקורטיבית.

הרי לא פעם אנו שומעים את האמירה שהאוכל לא נמדד רק בטעם אלא בכלים בהם הוא מוגש
בראש השנה – נקנה מתנה! תפוח בדבש זה כבר לא חדש... אז מה בכל זאת ניתן להעניק באחד החגים החשובים ביותר ליהדות, החג אשר מסמל את תחילתה של עוד שנה יהודית, בה כולנו נפגשים ומאחלים זה לזה שנה יותר מוצלחת ומאושרת מקודמתה? בין המתנות המובילות והאהובות ביותר בשנים האחרונות כמתנות לחג, לאו דווקא בזיקה דתית הן מתנות יודאיקה. היודאיקה היהודית בכלל, וזו המותאמת לראש השנה בפרט מהווה סממן דקורטיבי ואף שימושי פופולארי במיוחד במגזרים והקהילות השונות, גם אלה אשר המסורת אצלם מסתכמת במפגשים משפחתיים בלבד.

מתנות ראש השנה כמו מתנות בעלות דקורציה של סממנים אבל שימושים חילוניים במיוחד, כמו מגשים דקורטיביים עם סממני החג, צלחות ראש השנה אשר ניתנות לשימוש גם בימי חול או אירוח רגילים, מתנות כמו בקבוקי זכוכית דקורטיביים בעיצוב השנה החדשה, בעיצוב תפוח, צנצנת דבש וכדומה, אולי נשמעות נדושות, אך ניתן למצוא אותן בעיצובים מעניינים ומקוריים במיוחד בחנויות שונות ליודאיקה, מתנות ועיצוב בתחום עיצוב הבית והמשרד.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה